COOKIE POLICY

Jaguar maakt gebruik van cookies om onze website en uw online beleving te verbeteren. Eén van de cookies die wij gebruiken is nodig om bepaalde delen van de site correct te laten werken. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. U kunt ervoor kiezen om alle cookies van deze site te verwijderen en blokkeren, maar sommige elementen van deze site zullen dan niet goed werken. Meer informatie over ons cookiebeleid en over manieren waarop u de instellingen van uw computer kunt aanpassen, vindt u in ons Privacybeleid.

CUSTOMER
OWNERSHIP

CUSTOMER OWNERSHIP

When you choose a car from Jaguar, you and your business will benefit from total peace of mind, convenience and exemplary service.

SERVICE, MAINTENANCE AND REPAIR

Service, Maintenance and Repair (SMR) costs can be the second largest expense associated with running a fleet, after depreciation*. So with each new generation of vehicle, Jaguar looks to reduce servicing and repair requirements through the use of new technologies and synthetic lubricants. Our cars are also designed for longer service intervals and ease of maintenance to keep their running costs low.

*Source: Eurotax

HOE KUNNEN WIJ U HELPEN?

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2017

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070


De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen in overeenstemming met de EU-wetgeving.
Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Verbruik onder 'real-world'-omstandigheden kan verschillen.